Friday, April 3, 2009

Organic Soybean good for health



Ingredients: Organic Soybean from Heilongjiang, China, Free of artificial flavoring, coloring, preservatives, additives or chemical substances, cholesterol free, and lactose free.
Nutrition Facts: Protein, Fiber, Potassium, Calcium, Iron, Phosphorus, Zinc, Manganese, Vitamin A, B1, B2, C and E and Unsaturated Fatty Acid.
RM20.50p/pkt plain
RM19.50p/pkt with sugar
RM22.50p/box with sugar
RM23.00p/box plain

Tepung Kacang Soya Brilliant Point
1. Kacang Soya berkualiti & Organic
Tepung Kacang Soya Brilliant Point di perbuat daripada kacang soya organic yang paling bermutu dari Heilongjiang, China
2. Penyingkiran Kulit & Embrio yang Lengkap & Sempurna
Satu-satunya tepung kacang soya segera yang melalui proses pembuangan kulit dan embrio yang lengkapndi pasaran. Hanya 4.5kg daripade 10kg kacang Soya dipilih untuk pengeluaran. Manakala 5.5 lagi yang terdiri daripada kulit, embrio dan bahan yang tidak berguna adalah di singkirkan. Dengan itu, ia adalah sesuai untuk kanak-kanak dan mereka yang bermasalah gastrik atau artritis
kulit - menyebabkan rasa hanyir
embrio - menyebabkan perut kembung
3. Makanan Hijau Asli & Semulajadi
Merupakan sejenis makanan HALAL dan makanan hijau Gred A. Tidak mengandungi pewarna, pengawet, bahan kimia, rasa hanyir, rasa pahit dan pelarut segera.
4. Kapasiti Penyerapan Tubuh Manusia Mencapai 98%
Menurut sistem pencernaan tubuh manusia, kita hanya dapat menyerap 60% makanan soya. Tetapi dengan Tepung Kacang Soya Brilliant Point, anda dapat menyerap setinggi 98% intipati kacang.
5. Proses Pengeluaran yang Memenuhi Piawai Antarabangsa
Setiap proses iaitu dari pemilihan, penyingkiran kulit dan embrio, penyahbauan, pensterilan sehingga pembungkusan vakum adalah dijalankan dengan teliti dan ketat untuk memastikan kualiti terbaik Tepung Kacang Soya Brilliant Point.
6. Pemanis Asli
Kemanisan Tepung Kacang Soya Brilliant Point adalah diekstrak dari gula bit. Dengan itu, ia mengandungi kalori yang rendah dan sihat diminum. Ia juga sesuai bagi pesakit Diabetes.
Bukan Sekadar menyerap kalsium, tetapi mengekalkan kalsium.
Produk tenusu merupakan protein haiwan yang mengandungi sulfur. Ini mengakibatkan penghasilan asid yang banyak dalam badan. Apabila darah yang berasid mengalir dalam tulang kita, kalsium yang terkandung dalamnya akan di larutkan dan kemudiannya disingkirkan melalui air kencing. Kesimpulannya, semakin banyak anda meminum susu, maka semakin banyak juga anda kehilangan kalsium dalam badan.
Justeru itu, anda bukan sahaja perlu menyerap kalsium, tetapi juga perlu mengekalkan kalsium demi mencegah osteoporosis. Tepung kacang soya Brilliant Point merupakan protein tumbuhan, oleh itu ia tidak akan melarut kalsium yang terkandung dalam tulang.

1 comment:

  1. nice site

    purwati
    http://purwatiwidiastuti.wordpress.com
    http://purwati-ningyogya.blogspot.com
    http://purwatining.multiply.com

    ReplyDelete