Sunday, April 12, 2009

Kaedah Set Asas 5 P


MEMBINA KESIHATAN DAN KECANTIKAN SERTA MEMBERI KESAN PERLINDUNGAN MAKSIMA TERHADAP PENYAKIT DENGAN PRODUK MEWAH DCL MELALUI KAEDAH SET ASAS 5P

kaedah 1: PENCUCIAN USUS

Kolon/Usus adalah gudang utama penyakit. Oleh kerana itu ia harus dibersih dari kotoran dan toksid. Inte-Cleanse/Clon Clenz sangat berkesan untuk mencuci usus/kolon, sekaligus membantu melancarkan pembuangan najis. Hasilnya usus akan bersih daripada kotoran lama. Ini akan menambahkan kesan penyerapan zat-zat makanan dan vitamin di lumen usus. Kesan laxative ini juga membantu mengeluarkan toksid daripada tubuh seterusnya akan mengimbangkan tekanan darah. Juga boleh di gunakan untuk tujuan pengurangan berat badan, menurunkan stress, mengatasi masalah metabolisme rendah & paras hormon rendah.


Inte Cleanse & Clon Clenz berkesan:

o Mencuci usus. (Mengeluarkan kotoran lama di dalam perut)
o Melawaskan pembuangan najis
o Mengurangkan berat badan
o Membuang lendir yang menghalang perjalanan angin dalam badan.
o Memberi perlindungan maksima kepada penyakit dan masalah Uluran, Medu, Senggugut, tekanan darah tidak seimbang dan lain-lain.
kaedah 2: PEMBAKARAN - kolestrol dalam darah

RY ILEX sangat berkesan membakar lemak dan kolestrol dalam darah, melembut saluran darah, membersih dan melancarkan perjalanan darah. Juga berkesan membantu merawat darah tinggi (dengan gejala ketegangan urat leher/Carotid arterys hardening) dan masalah jantung.

kaedah 3: PEMBINAAN - Sistem imunisasi tubuh

Amazing menyumbang kepada pembinaan kesihatan yang baik. Mampu memberi tenaga segera, stamina dan daya fikir. Kombinasi madu dan herba-herba terpilih seperti Dong Quay & Dang Shen, sangat berkesan menyembuh luka-luka dalam badan dan luka pembedahan serta mampu dengan berkesan memulihkan fungsi sistem peranakan. Adunan ekstrak buah tin, zaitun, kisnis dan kurma merah yang kaya dengan zat besi semulajadi amat baik untuk kuatkan struktur darah. Penting bagi mereka yang menghadapi masalah penyakit darah. Sangat baik untuk di amalkan oleh penghidap arthritis, sendi, lemah tenaga batin, jantung berlubang, saraf dan lumpuh.

PENYINGKIRAN - toksid di bongkarkan


Segala toksid yang di bersihkan (dibongkar) oleh Inte-Cleanse atau Clon Clenz, ry ILEX dan Amazing dan sisa-sisa metabolisme hasil tindak balas di dalam tubuh perlu di singkirkan melalui sistem perkumuhan yang sempurna. Sehubungan dengan itu air bersih yang mencukupi adalah di perlukan.

Air OXY PI D'Ionik air beralkali dan berion yang kaya dengan oxigen adalah amat berkesan membantu proses penyingkiran asid urik, fosfat dan keracunan makanan. Bahkan OXY PI D'Ionik juga membantu proses metabolisme dan sekaligus menstabilkan sistem badan.

PEMBETULAN CNS- otak

Setiap manusia adalah doktor terbaik untuk dirinya. Namun di sebabkan pencemaran air, makanan, udara dan terapi dadah serta penggunaan bahan awet dan pewarna makanan menyebabkan fungsi otak sebagai pusat kawalatur saraf(CNS) terjejas dan tidak dapat mengenalpasti punca sebenar penyakit seterusnya menurunkan sistem pertahanan badan secara semulajadi. E-genius yang di perkaya dengan Kaliphos dapat membantu meningkatkan fungsi CNS.

Kelebihan E-G'nius

o Mencerdaskan minda

o Menguatkan daya ingatan

o Menambah daya kreativiti

o Menambah daya tenaga mental

o Mewujudkan ketenangan fikiran

o Mengatasi masalah stress

o Merawat masalah saraf dan mental (takut, cemas dan runsing)

o Meningkat selera makan

o Merawat masalah telinga berbunyi

o Meningkatkan sistem imunisasi tubuh dan menjadi "lelaki sejati" bagi orang dewasa

o Membantu mengurangkan masalah morning sickness (alahan ketika mengandung)























No comments:

Post a Comment